23 Mart 2017 Perşembe

Sabah Okuyan Akşama, Akşam Okuyan Sabaha Ölürse Cennetliktir (Seyyidül İstiğfar)

BU DUAYI SABAH OKUYAN AKŞAMA, AKŞAM OKUYAN SABAHA ÖLÜRSE CENNETLİKTİR (SEYYİDÜL İSTİĞFAR)
“Allâhümme ente Rabbî, lâ ilâhe illâ ente halaktenî ve ene abdüke ve ene alâ ahdike ve va‘dike mesteta’tü zü bike min şerri mâ sana‘tü, ebûü leke bini‘metike aleyye ve ebûü leke bizenbî, fağfirlî fe innehû lâ yağfirüzzünûbe illâ ente.”
NOT:  â, î, û= uzatarak oku 
h= hı harfi yani boğazı hırlatarak oku 
z= zel harfi yani peltek (dili hafifçe ısırarak oku)          
k=gaf harfi (dili damağa vurarak okunur)
Allah’ım! Sen benim Rabbimsin! Beni sen yarattın. Ben senin kulunum; gücüm yettiğince ezelde sana verdiğim sözümde ve vaadimde (sözümde) durmaktayım. Yaptığım kötülüklerin ve işlediğim kusurların şerrinden sana sığınırım. Bana lütfettiğin, üzerimdeki nimetlerini yüce huzurunda minnetle anıp, itiraf ederim. Aynı şekilde günahımı da itiraf ederim. Beni bağışla; çünkü senden başka hiçbir kimse günahları affedip bağışlayamaz. 
“Kim bunları inanarak sabahleyin söyler de akşam olmadan ölürse, o kişi Cennet ehlindendir. Yine kim bunları inanarak geceleyin söyler de sabaha ulaşamadan vefat ederse Cennet ehlindendir.” (Buhârî, De’avât, 2, 15; Ebû Davud, Edep, 101; Tirmizî, De’avât, 15; Nesâî, İstiâze, 57; İbn Mâce, Dua,14 )





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder